DET VAR INTE IGÅR''

hej alla mina läsare har inte haft lust att skriva blogg men ska väll börja sköta mig =)


Min dag började med att jag vaknade klockan 7 så det var bara att palla sig upp ur sängen slänga på sig kläderna och gå till köket ta min medicin. sen halv 8 tog jag bussen till rotebro och väntade på rebecca(Tussan) vi stog och snackade hela vägen till sollentuna. sen när jag kom från till karlberg så var jag så trött och lat så tog först en buss sen t.banan en station till fridhemsplan .
jag och yousef har gjort ett special uppdrag som var att fixa ett ställ där alla overoler elr hur det stav=) inte hänt så mycket idag .

Trivs jätte bra i min nya skola och min nya linje förstås om nån har någon fråga så svarar jag jätte gärna på .

men ska dra nu puss och kram tavelram<3

Kommentarer
Postat av: Mormor

de är roligt att höra att du tycker nya skolan är bra...de är bara att hänga på nu och plugga allt va du förmår grabben



bamsekramen

2009-03-15 @ 00:05:23
URL: http://mittlivharochnu.blogspot.com/
Postat av: Pamela

Roligt att du trivs i din nya skola, vilken skola går du i? =)

2009-03-19 @ 13:58:17
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0