min cell........

hej på er mina läsare lägger upp två bilder på "mitt" nya "rum"
inte alls nöjd fyyfan säger jag bara inga mer kommentarer om mitt rum.....
 
finns bara en grej som e najs och det är att man kan ha datan i sängen och ja typ inge mer . så fort man öppnar dörren ser man direkt in i "mitt" rum ,,,, men men fan ska man göra när man bor i en cell och inte blir det bättre av att olas son flytta hit .. men får väll gilla läget .  nog om det .

nästa vecka ska jag till fordons linjen på nått gymnasium i stan typ ska bli kul att få vara där några dagar iställe för iva me lill per arne "leffe" och alla andra märkliga personer lite semester kan man nog kalla det hahah .
vart lite dålig på att blogga men de ska jag nog skriva lite så ofta jag kan och orkar det var väll allt för idag

PUSS OCH KRAM TAVELRAM

Kommentarer
Postat av: mormor

blev ju bra Du skulle ha nått på väggen nån bild eller så

2009-01-13 @ 19:50:22
URL: http://mittlivharoch nu.blogg
Postat av: mormor

du skulle ju kunna ha ett draperi så man inte såg in i den del av rummet

2009-01-13 @ 19:52:32
URL: http://mittlivharoch nu.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0