UTBROTT

hej alla idag har det hänt en grej som inte har hänt på länge ... fick utbrott ....  var hos olas bror och alla snackade sen blev jag lite sur för att jag inte fick prata klart så jag drog hem.  sen när jag kom hem så blev det inte bättre så jag slog i väggen alla som jag hadde inom mig gick ur så nu har jag och mamma pratat lite och så så nu har jag fått ur mig allt mest på väggen och stackars mamma får lida synd om henne  :(... ÄLSKAR MIN MAMMA!!!  FÖRLÅT:(


 bild på väggen 

kanske inte den bästa bilden men skiit samma.....  


 fått ur mig massor nu så nu är det lungt men ass ont i mina händer.... puss och kram tavelram

Kommentarer
Postat av: Anonym

finfint! du måste ha vart jävligt sur. Man krossar inte en vägg bara sådär <3

2008-12-21 @ 21:09:21
Postat av: mormor

De är bra att du får ur dej de som inte är OK men de är INTE bra att slå sönder saker = väggar och så. Vist man kan få utbrott men man måste ändå veta vad man gör och hur man gör när man blir arg. Väggen går att laga (även om de kostar pengar) men om det varit en människa så kanske de inte gått att laga.

kram och vi ses i morgon gubben

2008-12-22 @ 08:53:05
Postat av: jimmyh

man vet precis vad man gör när man har utbrott. man vet vad man slår sönder och vem man slår. man vet konsekvenserna men nån gång kokar man över. jag vet hur det e. kolla bara bilden på min dörr. de går inte att förhindra själv. för man får inte utbrott för att man är arg på sig själv. ta de lugnt. puss påre

2008-12-22 @ 13:22:28
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Cimarosa

Det vikitgaste enligt mig är att du klarade dig och att ingen annan kom till skada.

Hoppas man får träffa lilla Dexter snart :)<3

2008-12-23 @ 11:33:52
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: elise

slå på en kudde ist!

2008-12-25 @ 21:22:58
URL: http://eliseg.blogg.se/
Postat av: Anonym

WTF



2012-05-09 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0