Prao!!!

Hej alla läsare   vaknade 06 30 skulle  till min praktik plats idag för sista gången får se om man har tur så kanske jag får komma tillbaks till mekomonen grabbarna där är jätte roliga och riktiigt duktiga .. Det var jätte lite att göra idag på praktiken så det enda jag gjorde var att hjälpa "allan" med ny bromscylindrar och lite så pysel.  tog tidiig lunch för var hungrig så redan halv ett  tog jag och tompa lunch fast alla andra  kom runt kvart över  eller nått dom brukar inte hålla lunch tiden så ofta nästan alltid nått att göra när man är på en bilmek. kommer sakna "allan", johan , patrik och tord .

Nu sitter jag och väntar på att nån ska komma hem och fixa mat ganska hungrig som vanligt börjat bli de nu , och om nån undrar varför så är det för att jag har börjat me adhd medicin så nu slipper jag svara på det;)  det kommer kanske ett inlägg ikväll om jag har tid Puss och kram Tavelram



Kommentarer
Postat av: mormor

hur känns de med nya medicinen?

blir du hungrig av den?

trodde nog du skulle bli mindre hungrig?



Kram min älsklings Linus

2008-12-17 @ 18:08:28
URL: http://mittlivharoch nu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0