Lugn kväll hemma

Hej på er alla sitter vi datan snackade nyss me jimmyh han tyckte att jag skulle skaffa blogg :P. Så nu ska jag  försöka skriva nått varje dag  om jag orkar .


Idag  har det inte hänt så mkt förutom att lillper arne inte är i skolan så det är ganska skönt att slippa ett sär barn i min klass. men ksk ska byta till iv fordon hoppas bara jag kommer in på den linjen . VILL SLIPPA IVA PÅ VILUNDA JÄVLA SÄR KLASS FYYFAN  det är inte kul och dom som  tvekar på de kan komma och kolla på inebandyn på fredagar hahaha ;) nu ska jag fortsätta plugga ha det bra på er natti;)

Kommentarer
Postat av: Cimarosa

IIIH!

Tischa linos har skaffat blogg! :D<3

2008-12-16 @ 20:19:45
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: jimmyh

vadå de e inte kul de e ju jätte roligt att kolla på era gympa lektioner när lillperarne står och slår sig själv i huvet med banduklubban typ låssas cykla med benen och när markus lägger sig ner på planen och säger roliga meningar. de e vell bara han som kan komma på nått så dumt som att säga ingen har vell dött utav att lukta i en död kamels armhåla. de e faktiskt riktigt roligt att se puss påre

2008-12-16 @ 20:22:57
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Jade

HIHI :D duktigt, du måste skriva varje dag om hur mycke du älskar din homie :D<3

2008-12-16 @ 20:51:03
URL: http://pussartillsalu.bogg.se
Postat av: mormor

hallå gubben kul att du oxå blogar lite

hoppas du orkar skriva lite varge dag

kram och längtar efter dej

2008-12-16 @ 21:12:19
Postat av: Hannah

Va kul! hihi då kan man läsa ännu mer om vad som händer där borta. saknar er ju :( puss<3

2008-12-16 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0